Veelgestelde vragen

>> Bestellen & Levering

Wat betaal ik aan verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland bedragen €5,-. Voor verzendingen naar andere (Europese) landen worden andere verzendkosten berekend.

Nederland:  €5,- (vanaf 3 boeken, gratis verzendkosten binnen Nederland)

België, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (Exclusief San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk,Spanje (inclusief Balearen, exclusief Canarische Eilanden), Zweden: 

2kg (1 boek) €                      14
5kg (2-3 boeken) €                      20
10 kg (4-7 boeken) €                      26

Wil je meer boeken bestellen? Neem contact op met WAYOOH!


Alle overige landen in Europa (exclusief Rusland):

2kg (1 boek)  €                     19,25
5kg (2-3 boeken)  €                     25,85
10 kg (4-7 boeken)  €                     32
Wil je meer boeken bestellen, neem contact op met WAYOOH!


Verenigde Staten:

2kg (1 boek)  €                     30
5kg (2-3 boeken)  €                     74,50
10 kg (4-7 boeken)  €                    84
Wil je meer boeken bestellen, neem contact op met WAYOOH!

 


Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom streven wij ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te kunnen bezorgen.

Wanneer je jouw bestelling op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt het pakket de volgende werkdag (onder voorbehoud) verzonden. Wanneer je jouw bestelling in het weekend besteld, wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag (onder voorbehoud) verzonden. 


Naar welke landen kan worden verstuurd?
Wij verzenden bestellingen naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Italië, Spanje, Luxemburg en Verenigde Staten.


Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen orderbevestiging ontvangen?Jazeker, je mag er vanuit gaan dat jouw bestelling in goede orde is ontvangen. De orderbevestiging is mogelijk in jouw spam terechtgekomen. Wanneer je twijfelt, kun jij altijd een mail sturen aan sandra@wayooh.nl

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op het moment dat je jouw bestelling hebt gedaan, ontvang je per mail een orderbevestiging. Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt en verzonden, ontvang jij per mail een Track & Trace (bij 3 bestellingen of meer). Houdt deze Track & Trace code in de gaten, zodat je weet wanneer je jouw bestelling zult ontvangen.


Ontvang ik een Track & Trace?
Je ontvangt per mail de Track & Trace code wanneer je 3 of meer bestellingen doet, zodra jouw order is verwerkt en verzonden.


Wie levert mijn pakket?
www.wayooh.nl werkt samen met Thijse Koeriersdienst BV.

 
Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?
Wanneer jouw bestelling niet compleet is, kan het zijn dat een product uit de webshop een vertraagde levertijd heeft. Hierover word je per mail op de hoogte gehouden. Is dit niet het geval, dan kun je ten alle tijden contact opnemen met de www.wayooh.nl Klantenservice door een e-mail te sturen naar sandra@wayooh.nl onder vermelding van jouw ordernummer.

 

>> Garantie

Welke garantie heb ik?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

>> Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt jouw aankoop retourneren binnen ons retourtermijn. Ruilen is bij www.wayooh.nl niet mogelijk. Wat wij daarmee bedoelen is dat je niet een product kunt retourneren en direct een vervangend product kunt bestellen. Indien je wil ruilen, kun jij jouw aankoop retourneren en een nieuwe order plaatsen in de webshop.
www.wayooh.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen. Dit betekent dat vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt ontvangen het retourtermijn van 14 dagen ingaat.

Voorwaarden voor het retourneren
:
1. Het product zit in de originele verpakking.
2. Het product is niet gebruikt en ongeopend.
3. Producten die je niet kunt retourneren:
- Geopende verpakkingen;
- Beschadigde producten;
- Digitale en online producten.

Hoe retourneer ik mijn aankoop?
Je kunt een retourformulier opvragen via sandra@wayooh.nl Dit retourformulier vul je in en verzend je mee met jouw retour. Het is belangrijk dat je het gehele formulier invult om ervoor te zorgen dat wij jouw retour in behandeling kunnen nemen. Het retouradres staat vermeld op het formulier

 
Wat is het retouradres?

WAYOOH!

P/A Thijse Koeriersdienst BV
Pakketboot 2
3991 CH Houten


Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en deze voldoet aan alle voorwaarden, streven wij ernaar het bedrag binnen 14 dagen te retourneren op de door jouw gekozen betaalwijze.


Voor wie zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening. Dit betekent dat je de kosten voor het verzenden van jouw retour zelf betaald. Wij adviseren je om jouw Track & Trace te bewaren, totdat je retour is verwerkt.


Waar vind ik het retourformulier?
Je kunt een retourformulier aanvragen via sandra@wayooh.nl

 
Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?
Als je jouw bestelling hebt ontvangen en een product is beschadigd neem dan contact op met de www.wayooh.nl klantenservice via sandra@wayooh.nl onder vermelding van jouw ordernummer.

 

>> Betalen

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Je kunt via www.wayooh.nl op verschillende manieren betalen via iDeal of PayPal. 

 

>> Overige vragen

Mijn vraag staat er niet tussen, waar kan ik deze stellen?
Je kunt ten alle tijden contact opnemen met de www.wayooh.nl klantenservice door een email te sturen naar sandra@wayooh.nl. Wij streven ernaar op werkdagen binnen 48 uur op jouw e-mail te reageren. Is jouw vraag specifiek voor Ramon bedoelt, dan kan dit langer duren dan 48 uur.

Ik wil een samenwerking met Ramon Beuk en/of WAYOOH. Hoe kom ik in contact?
Wanneer je met Ramon Beuk of WAYOOH een samenwerking wil, kun jij een mail sturen naar maurice@talent-ave.nl.


Heb je een andere vraag?

Als we je vraag nog steeds niet hebben beantwoord, kan je contact opnemen met de www.wayooh.nl klantenservice door een email te sturen naar sandra@wayooh.nl.